Τρίτη 28 Απριλίου 2020

05 ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ | Πρώτο Ολοκληρωμένο Πρόγραμμα Φυσικής Κατάστασης και Ενδυνάμωσης

Χρόνια πολλά Χριστός Ανέστη!

Παρακαλώ, ακολουθήστε το παρακάτω πρόγραμμα γυμναστικής με την παράλληλη επιτήρηση των γονιών σας:

ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ: Στόχος μας είναι τα παιδιά να μιμηθούν τις κινήσεις του γυμναστή που βλέπουν στην εικόνα. Προσπαθούν να αντιγράψουν τις ασκήσεις χωρίς απόλυτη πιστότητα και αρτιότητα αλλά "στο περίπου", κατά προσέγγιση.... Δεν είναι στόχος μας η προπόνησή τους σε αυτό το μάθημα, αλλά η αύξηση της κινητικότητάς τους.
Είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα η προοπτική παραλλαγής των ασκήσεων όπως τις αντιλαμβάνεται το παιδί. Οι προσαρμογές της κίνησης γίνονται αυτοματοποιημένα γίνονται στο σώμα του, ασυνείδητα (λόγω ηλικίας και μικρής κινητικής εμπειρίας). Προσέχουμε μόνο, να μην έχουν κάποια απότομη πτώση, να μην κάνουν απότομες κινήσεις και να παίρνουν αναπνοές. Όποτε επιθυμούν να κάνουν διάλειμμα, αφήστε τους να ξεκουραστούν και συνεχίζουν όταν είναι πάλι έτοιμοι!


https://safeYouTube.net/w/9Bz9


και αφού γυμναστείς, πάρε το χρονόμετρο και μέτρα την ταχύτητά σου στο σημερινό κυνήγι του θησαυρού μας. Ψάξε να με βρεις στο e-me και εάν το καταφέρεις μέσα σε μία ώρα, είσαι ο ήρωάς μου!

Λοιπόν, χρονομετράς από τώρα, γιατί μέσα στον χρόνο συγκαταλέγονται και οι οδηγίες:

Βρες κάπου και γράψε τον κωδικό μαθητή που σου έχει δοθεί. Αν δεν τον γνωρίζεις, ρώτα τους γονείς σου. Πρώτος σου στόχος είναι να γνωρίζεις... να μάθεις απ' έξω καλά το όνομα χρήστη που αντιστοιχεί σε εσένα. Ξεκινάει από a και ακολουθούν 6 αριθμοί.

π.χ. a345675 

 
Το όνομα χρήστη που έχεις συνοδεύεται και από έναν μυσιτκό κωδικό. Μάθε ποιος είναι, απομνημόνευσέ τον και συνεχίζουμε!

Κοίτα, μην τα γράψεις, όνομα χρήστη + κωδικό.... αλλά... ΑΠΟΜΝΗΜΟΝΕΥΣΕ ΤΑ. 

παίξε σωστά στο παιχνίδι! Είναι και αυτό, μέρος της διαδικασίας!



Πήγαινε στη σελίδα: https://auth.e-me.edu.gr
https://auth.e-me.edu.gr

Πάτα πάνω στο κίτρινο πλαίσιο, ακριβώς εκεί που γράφει "είσοδος".

Μετά εμφανίζεται αυτή η οθόνη:



Συμπληρώνετε στο Username το όνομα χρήστη (π.χ.: a345756)
συμπληρώνετε στο Password τον μυσικό κωδικό σας.

Θα βρεθείτε σε ένα περιβάλλον όπως το παρακάτω... Με βλέπετε; Πάνω δεξιά βρίσκεται μία φωτογραφία μου. Εκεί ακριβώς πατήστε, όπου σε εσάς προφανώς υπάρχει κάποια άλλη εικόνα, και .... πατήστε στο κουμπί επαφές.... βρέστε το,.... που είναι η ετικέτα επαφές; πατώ πάνω στο εικονίδιο που παρομοίως βρίσκεται και η φωτογραφία της κας Ελένης (αλλά με δική σας ιδιαίτερη εικόνα) και βγαίνουν διάφορες ετικέτες... μία από τις οποίες και οι ΕΠΑΦΕΣ. 




Αφού πατήσετε πάνω στη λέξη ΕΠΑΦΕΣ, βγαίνει το παρακάτω εικονίδιο:


 Ακολούθως, προσθέστε στο κενό, το παρακάτω όνομα χρήστη με αγγλική γραμματοσειρά:


Αυτή είμαι εγώ!
Από 'δω και πέρα όμως, δυσκολεύουν τα πράγματα!
Σας έχω προσκαλέσει να μπείτε στην τάξη μου. Συνεπώς:
-κάνετε αποδοχή στο αίτημα που σας έστειλα
-εάν δε σας έχω προσκαλέσει, κάνετε αίτημα να σας προσθέσω στις επαφές μου
-εάν καταφέρετε να μπείτε στην ηλεκτρονική μου τάξη, αφήστε μου ένα σχόλιο με τον χρόνο που καταφέρατε να ολοκληρώσετε αυτή τη διαδικασία!
Όσοι είστε ήδη στην ηλεκτρονική μου τάξη, η άσκηση για όλους εσάς είναι να μου γράψετε ένα σχόλιο κάτω από το τελευταίο, σημερινό μας μάθημα...

Έτσι, επιβεβαιώνετε ότι σήμερα, συμμετείχατε στο μάθημα!

Και θα λάβετε εισιτήριο για τη συνέχεια...
Λίστα επιτυχόντων θα αναρτηθεί στο επόμενο μάθημα, της ΠΕΜΠΤΗΣ, 30-04-2020.

Καλή επιτυχία!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου